
Podzimní líčení 2015 bude výrazné
4. květen 2015Módní trendy jsou patrné jak v oblečení, tak i v líčení. Letošní podzim se nese ve znamení dramatična, výrazného líčení a barev.
Pro letošní podzim bude dobré vzdát se některých zaběhnutých pravidel, například výrazné oči, nevýrazná pusa a naopak. Naopak si můžete dopřát výrazné líčení očí i úst a budete vypadat skvěle.
Základem je bezchybná pleť
Nestačí mít jen krásně namalované oči a rty, ale nejprve je třeba pleť sjednotit, použít korektor, make – up a pudr. Nedokonalosti jako žilky a pupínky se nepromíjejí. Jak na výběr správného make - upu?
Barevný podzim
Jaké barvy budou módní? Fialová, tyrkysová, petrolejová, hnědá, zlatá. Povolené jsou lesklé i matné stíny, matné i syté rtěnky. Vše se bude odvíjet od vaší chuti experimentovat. Kouzlete s kontrasty, světlem a stíny, matným i lesklým povrchem.
Na podzim bude k vidění i bronzové líčení
Bronzové líčení je dost oblíbené a často se uplatňuje v letní sezóně. Letos však bude k vidění i na podzim. Budou ho doplňovat pískové, měděné a skořicové odstíny.
Lesky zůstávají v pozadí
Lesky patří k létu a na podzim nastupují na scénu rtěnky. Letos se kromě červených a oranžových odstínů budou nosit i tmavší barvy, například bordó.
Výrazné líčení si žádá kvalitní pomůcky
Pokud jste doposud zavrhovala štětce, měla byste se s nimi naučit pracovat. Výrazné líčení totiž s klasickým aplikátorem, přibaleném k očním stínům, zřejmě jen tak nevykouzlíte, anebo výsledek nevydrží tak dlouho. Pořiďte si štětečky a štětce na oční stíny, linky, rty, tvářenku a pudr. Líčení aplikované pomocí profesionálních štětečků vydrží mnohem déle.
„Nahé“ líčení si může dovolit dokonalá pleť
Pokud líčení příliš neholdujete a nebaví vás neustále sledovat aktuální trendy, můžete zvolit nestárnoucí a neutrální „nahé“ líčení. Neznamená to ale úplné vynechání malovátek, jak se některé ženy domnívají. Vytvořte dokonalou pleť díky make – upu, korektoru, rozjasňovači, pudru a tvářence, uhlaďte obočí a budete stále vypadat upraveně.
Čtěte také: Trendy v líčení v roce 2015
Reklama[Nahoru ↑]
Hodnocení
Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 3x